Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

Ateistlərin Əxlaq Kodeksi Nədir?


Recommended Posts

Hər kəsin öz əxlaq kodeksi var, ateist baş kəsən, qatil, oğru və yalançı deyil. İnsanda vicdan hissi olmalıdır, vicdanı olmayan adamı Allah da qorxutmur. Gərək elə insan Allahdan qorxsun ki, pis şeyləri eləməsin? İnsan pisi-yaxşıdan din olmadan da ayıra bilməlidir.

 

Siz müasir, cool görünmək üçün özünə ateist deyən, alkaş, avara gəncləri bura qatmayın. Onlar ateist deyillər, onlar bisavaddırlar.

Link to comment
Share on other sites

Bir söz var: əgər səni pislik etməkdən çəkindirən tək şey allah qorxusudursa, sən onsuz da pissən.

O da bir sözdür... Hər bir insan demək olar ki müəyyən pis işlərdən nədənsə çəkinib eləmir.Misal üçün bir şeyə tamah edən şəxs onu oğurlamaq istəmir ki cəzası var,insanlar onu pis tanıyar və sair.

Link to comment
Share on other sites

Konkret meyar yoxdur, amma bəzi şeyləri heç bir meyara salmadan pis olduğunu dəqiq demək olar:

Nəyin pis və ya yaxşı olmasına meyar nədir? 

Qətl, oğurluq, uşaqların zorlanması, öldürülməsi, terrorizm və s.

 

Hələ qədim dövrlərdə xristian aləmində 7 ölümcül günah müəyyən edilmişdi:

  • 1. Γαστριμαργία (gastrimargia) qarınqululuq (чревоугодие)
  • 2. Πορνεία (pornia) cinsi əxlaqsızlıq, fahişəlik (блуд)
  • 3. Φιλαργυρία (philargüria) acgözlük, pulgirlik (алчность)
  • 4. Λύπη (lüpē) qəm, kədər (печаль)
  • 5. Ὀργή (orgē) acıq, hirs (гнев)
  • 6. Ἀκηδία (acēdia) məyusluq (уныние)
  • 7. Κενοδοξία (cenodoxia) şöhrətpərətlik (тщеславие)
  • 8. Ὑπερηφανία (huperēphania) təkəbbür (гордыня)

Latın və yunanca adları vikipediyadan kopyaladım, üzrlü hesab edin.

 

Mənə elə gəlir ki, sadalanan şeylərdən 1-2-sini çıxsaq, qalanlarını doğrudan da yaxşı hərəkətlər kimi dəyərləndirmək çətindir. O 1-2-sindən bəziləri, məsələn, kədər və hirs. Bunların günah hesab edilməsinin səbəbi odur ki, kədərli anlarında insan intihara qədər gedə bilir, hirsli, acıqlı anında isə qətl törədə, kiminsə ürəyini sındıracaq sözlər deyə bilər. Məyus olmaqla, insan əl-qolunu yanına salıb şəraitə tabe olur, mübarizədən imtina edir.

Edited by Caledonia
Link to comment
Share on other sites

  •  

 

  • 2. Πορνεία (pornia) cinsi əxlaqsızlıq, fahişəlik (блуд)

 

 

Bu bənd ilə çox güman ki ateistlər razı olmazlar.Cinsi əxlaqsızlığı ilk öncə aydınlaşdıraq.Cinsi əxlaqsızlıq nə deməkdir? Misal üçün eyni cinsli insanların intim əlaqəsi cinsi əxlaqsızlıqdır ya yox? 

Link to comment
Share on other sites

 

Bu bənd ilə çox güman ki ateistlər razı olmazlar.Cinsi əxlaqsızlığı ilk öncə aydınlaşdıraq.Cinsi əxlaqsızlıq nə deməkdir? Misal üçün eyni cinsli insanların intim əlaqəsi cinsi əxlaqsızlıqdır ya yox? 

 

Bütün dinlər bunu anormal hesab edir. Müasir cəmiyyətimiz isə deyir ki, normaldır. Hər kəsin şəxsi işidir.

O bənddə cinsi əxlaqsızlıq olaraq, ər-arvad arasında xəyanət, zoofiliya, pedofiliya, homoseksuallıq nəzərdə tutulurdu.

Nə bilim, vallah... Dindar olmasam da, razıyam.

Link to comment
Share on other sites

ateistlərin konkret əxlaq meyarı yoxdu. bunu dəfələrlə ateistlər özləri etiraf ediblər. elə kohnə userlərdən bir neçəsinin adını çəkmək olar. Yanı o demək deyil ki, hamısı əxlaqsızdı. amma meyar olmadıgına görə əxlaqlı da demək olmaz. 

Link to comment
Share on other sites

O da bir sözdür... Hər bir insan demək olar ki müəyyən pis işlərdən nədənsə çəkinib eləmir.Misal üçün bir şeyə tamah edən şəxs onu oğurlamaq istəmir ki cəzası var,insanlar onu pis tanıyar və sair.

Din eslinde ele deyil beledir, o deyil budur deyirler. Amma fakt odur ki, din cemiyyeti hele de duzelde bilmeyib, eksine bir cox problemlere de sebeb olub. Yeni ki, ateizmi exlaq baximindan analiz etmek cox da meqsedeuygun deyil. Ateist deyilem, amma "ateistlerin exlaq kodeksi yoxdur" kimi fikirleri duzgun saymiram.

Ele ozunuz yazmisiniz ki, her bir insan pis bir sey etmek istedikde nedense cekinir. Bu ise vicdandir. Bundan yaxsi exlaq kodeksi ola bilmez. Eger bir insanda vicdan yoxdursa, ne qeder dindar da olsa, bir yolla o pisliyi edecek. Dindar olmagi ise ozune cennetde "yer" hazirlamaq ucun secib, sadece olaraq.

Link to comment
Share on other sites

Onlarda Allah qorxusu olmadığı üçün öz əxlaq olgularını nizamlayirlar ,  ona görə yaşayarlar. Amma mən bir müsəlman olaraq , əxlaq - əxlaqsızlıq və ya yaxşı - pis mübarizəsinin inanclarla deyil özlüyündə insanlıqla əlaqələndirilməsi lazım olduğunu düşünürəm.

Link to comment
Share on other sites

Kantın məşhur bir ifadəsi var . Deyilənə görə məzarında da bu yazılıb .  Təxminən belə səslənir : "Göydəki ulduzlar və daxilimdəki  əxlaq ( mənəviyyat ) qanunları  məni heyrətləndirir".

 

Əxlaq / mənəviyyat  əgər daxildə olan şeydirsə  , onda insanın inanclı və ya ateist olmasının fərqi yoxdur .  Çünki hər iki versiyada inancdan və əksindən asılı olmayaraq  insan ya Allah  , ya təbiət tərəfindən   yaranmasından asılı olmayaraq  daxilində bir əxlaq / mənəviyyat daşıyır. 

 

Daxildə olan əxlaq / mənəviyyat əsl universal əxlaq / mənəviyyat ola bilər . Kənardan gəlmə  əxlaq haqqındakı ideyaların  isə  universal və həqiqət olmasına şübhə edirəm )) 

Edited by Sunyata
Link to comment
Share on other sites

daxilinde "mavilik olan insan ateistdirse mavi olacaq, amma muselmandirsa kisi de ola biler.

 

Hə , bu da təzə çıxdı deyəsən ))  Deməli , sizin məntiqlə "mavi"  əgər müsəlmandırsa onda o natural da ola bilər , amma "mavi"  atesitdirsə  o "maviliyində"  qalır .  Çox gülməli məntiq ))  "Mavilik" fiziologiyadır .  Mavini yaradan da sizin  əqidənizə görə həmin Allahdır , ya səhv edirəm ?  Həm də əxlaqın "maviliyə"  nə dəxli var .  Super / pupper müsəlman / kişi  arvadını döyürsə  - bu məncə daha çox əxlaqsızlıqdır !

Link to comment
Share on other sites

Ateist demirki Allah ola bilməz. Ateist deyirki dinlərdə olan Allah obrazı ola bilməz, bu obraz onlar üçün, məntiqsiz və zəifdi. Onların derin düşüncə tərzi, fəlsəfələri olur.  Əxlaqa gəldikdə, birinin obirinə heç bir dəxli yoxdu. Allah var yoxdu, əxlaq elə əxlaqdı. Mavi keşişlər az deyil.

Dindarların əxalqı, qorxudan doğur. Bu məcburiyyətdən, doğan əxlaq bənzəyir. Ateist sağlam düşüncədi, qorxmur, məcbur deyil və əxlaq sahibidi. Bəlkə mənnən də artıq.

Link to comment
Share on other sites

Insanin esas exlaq kodeksi onun vicdanidir, nece wexsiyyet olaraq formalawmasidir

insan ateistdir, xristiandir, muselmandir ya butperestdirse, yalniz  bunu bilmekle kimse deye bilmez  bu insani exlaqlidir ve ya exlaqsizdir

Birisi Allahindan qorxub hansisa hereketden cekinirse digeri de vicdanini dinleyib bu hereketden cekine biler ve neticede her ikisi haqli olmuw olacaq

Link to comment
Share on other sites

Roberto , "mavi nəfs"  varsa , işlər bitdi  - kirdık ))  Müsəlmana zada baxmır ki ))

yalnış düşünürsüz. mavi nəfs çox insanda var, onların hamısı çönüb mavi olmur. Musəlman tərbiyəsi, ailə tərbiyəsi buna mane olur. Amma ateist mavi  isə oz daxilindən gələn istəyin dogru oldugunu dusunur, hətta bununla haqlarının qorunmasını istəyir. yani butun nəfslər belədi. 

Link to comment
Share on other sites

Mövzu müəllifinin məqsədini tam başa düşə bilməsəm də, onun postunda ateizmə qarşı gizli bir antipatiya (bəlkə də konkret nifrət) hiss olunmaqdadır. İkinci tərəfdən isə, açıq aydın hiss olunur ki, müəllif əxlaq normalarını direct (birbaşa) olaraq tanrı və dinlərlə bağlayır. Halbuki, bu barədə Din və Fəlsəfə bölməsində eninə, uzununa müzakirələr getmişdi. Mən o müzakirələrin yekun nəticəsi olaraq de-fakto (yəni, hamı tərəfindən qəbul olunmuş olmasa da belə, faktiki olaraq doğruluq yükünə malik olan bir fikir) qəbul olunmuş bir fikri bir daha vurğulayacam; əgər dindarların əxlaqı bilavasitə MK-ların onlara önərdiyi normalardan asılıdırsa, belə çıxır ki, MK olmasa idi, dindarlardan əxlaqsız insanlar olmazdı. Bu fikir sizə kəskin gəlməsin. Çünki, nəticənin bu cür alınması dindlarların doğru qoyulmayan suallarının nəticəsidir. Ümumiyyətlə, insan əxlaqı bilavasitə inamdan, tanrıdan qaynaqlanmır. Burada bir çox istifadəçilər, o cümlədən mənim özüm də, hələ eramızdan əvvəl mövcud olmuş dövlətlərin qanunvericiliyindən misallar gətirmişdik. Mirsal olaraq Hammurapi qanunlarını da göstərmək olar. Əxlaq ən müxtəlif qarşılıqlı münasibətlər fonunda formalaşan bir şeydir. Yəni, bunu mübahisə etmək özü gülüncdür. İnsan əxlaqı onun dini, irqi, sosial və s. fərqlərinə görə ölçülmür. Siz ateist haqqında hər cür iyrənc fikird ola bilərsiniz, ancaq faktiki olaraq özünüzü aldadarsınız. Bu isə sizin öz probleminizdir.

Edited by Achilles_
Link to comment
Share on other sites

Müəllifin qoyduğu sual bəzilərinə bəsit və məntiqsiz görünsə də, əslində, incə əsaslıdır.

 

Sualı sadələşdirsək, müəllif soruşur ki, əgər dindar insanın qəbul və əməl etdiyi əxlaq normaları İLAHİ ŞÜURUN – Allahın iradəsi əsasında tərtib olunubsa, QURANla təsbit edilibsə,

 

ateistlərin – materialistlərin əxlaq kodeksi hansı təməl üzərində  qurulub?

 

Onların məntiqi ilə, materiyadan törəyən şüurun təzahürü – cəmiyyət qanunları ilə. Bu isə nisbidir. Yəni təkamül prosesi bu əxlaq kodeksini də öz paralelində dəyişir. (sadə misal: 100-150 il bundan qabaq xristian ölkələrində də bakirəlik əxlaq norması idi... indi Azərbaycanda belə bəziləri buna arxaizm, gerilik  kimi baxır – deməli, dəyərlər, beləcə əxlaq kodeksi də dəyişir)...

 

Yeri gəlmişkən, ƏXLAQ bir fəlsəfi kateqoriya olaraq təkcə fərdi  ədəb-ərkandan, etiketdən ibarət deyil.

 

Vətəndaş əxlaqı, peşə əxlaqı, ailə əxlaqı və s. kimi daha geniş və daha əhəmiyyətli cəhətləri də var “əxlaq” anlamının.  

 

Ateist-materialist  əxlaq mühit, şərait (iqtisadi, siyasi, mədəni) münasibətlər dəyişdikcə dəyişdiyi halda, İlahi əxlaqın tələbləri  dəyişməzdir.

 

İmanlı (əsl imanı, daxili ilahi bağı olan) insan fərdi əxlaqsızlıqdan başqa daha ağır əməlləri özünə rəva bilməz – çəkinər. Məsələn, millət malını talamaz, dövlət sərvətini mənimsəməz, işində insanları incitməz, rüşvətə vadar etmək üçün zillətə salmaz.

 

Amma ola bilər ki, bu şəxs kübar məclislərində özünü aparmağın qaydalarını mükəmməl bilsin. Frak geyinsin, gül qoxusun, hər elmlərdən xali  və  kütlələrə də bu xüsusda - etika və estetikadan dərs deyəcək qədər yüksək qabiliyyətli olsun... 

 

İndi siz deyin, burada hansı əxlaqdan bəhs edilməlidir?

Edited by Smooth
Link to comment
Share on other sites

Müəllifin qoyduğu sual bəzilərinə bəsit və məntiqsiz görünsə də, əslində, incə əsaslıdır.

 

Sualı sadələşdirsək, müəllif soruşur ki, əgər dindar insanın qəbul və əməl etdiyi əxlaq normaları İLAHİ ŞÜURUN – Allahın iradəsi əsasında tərtib olunubsa, QURANla təsbit edilibsə,

 

ateistlərin – materialistlərin əxlaq kodeksi hansı təməl üzərində  qurulub?

 

Onların məntiqi ilə, materiyadan törəyən şüurun təzahürü – cəmiyyət qanunları ilə. Bu isə nisbidir. Yəni təkamül prosesi bu əxlaq kodeksini də öz paralelində dəyişir. (sadə misal: 100-150 il bundan qabaq xristian ölkələrində də bakirəlik əxlaq norması idi... indi Azərbaycanda belə bəziləri buna arxaizm, gerilik  kimi baxır – deməli, dəyərlər, beləcə əxlaq kodeksi də dəyişir)...

 

Yeri gəlmişkən, ƏXLAQ bir fəlsəfi kateqoriya olaraq təkcə fərdi  ədəb-ərkandan, etiketdən ibarət deyil.

 

Vətəndaş əxlaqı, peşə əxlaqı, ailə əxlaqı və s. kimi daha geniş və daha əhəmiyyətli cəhətləri də var “əxlaq” anlamının.  

 

Ateist-materialist  əxlaq mühit, şərait (iqtisadi, siyasi, mədəni) münasibətlər dəyişdikcə dəyişdiyi halda, İlahi əxlaqın tələbləri  dəyişməzdir.

 

İmanlı (əsl imanı, daxili ilahi bağı olan) insan fərdi əxlaqsızlıqdan başqa daha ağır əməlləri özünə rəva bilməz – çəkinər. Məsələn, millət malını talamaz, dövlət sərvətini mənimsəməz, işində insanları incitməz, rüşvətə vadar etmək üçün zillətə salmaz.

 

Amma ola bilər ki, bu şəxs kübar məclislərində özünü aparmağın qaydalarını mükəmməl bilsin. Frak geyinsin, gül qoxusun, hər elmlərdən xali  və  kütlələrə də bu xüsusda - etika və estetikadan dərs deyəcək qədər yüksək qabiliyyətli olsun... 

 

İndi siz deyin, burada hansı əxlaqdan bəhs edilməlidir?

Müəllifin niyyəti hər nə olur olsun, orda nəyəsə işarə və ya önkabül əsaslı tənqidi yanaşma olmamalıdı. Çünki, o nəyin nə olduğun bilmir, öyrənmək istəyir. Bu babda da, ona kifayət qədər ətraflı məlumat verildi. Ateistin əxlaqı həm vicdanla, həm də şüurla tənzimlənir. Dindar insan, əxlaqın yalnız ibadət etdiyi dinlə tənzimlənməsini iddia etməklə, öz vicdani və şüuri keyfiyyətlərini şübhə altında qoymuş olur. Belə ki, bu və ya digər əxlaq kodeksini qəbul etməklə həmin kəs, başqa bir təsirin altındadır, nəinki öz insani keyfiyyətlərinin.

Link to comment
Share on other sites

Müəllifin niyyəti hər nə olur olsun, orda nəyəsə işarə və ya önkabül əsaslı tənqidi yanaşma olmamalıdı. Çünki, o nəyin nə olduğun bilmir, öyrənmək istəyir. Bu babda da, ona kifayət qədər ətraflı məlumat verildi. Ateistin əxlaqı həm vicdanla, həm də şüurla tənzimlənir. Dindar insan, əxlaqın yalnız ibadət etdiyi dinlə tənzimlənməsini iddia etməklə, öz vicdani və şüuri keyfiyyətlərini şübhə altında qoymuş olur. Belə ki, bu və ya digər əxlaq kodeksini qəbul etməklə həmin kəs, başqa bir təsirin altındadır, nəinki öz insani keyfiyyətlərinin.

 

İnsani keyfiyyət deyəndə siz bir məqamı unutmayın - bu keyfiyyətlər şərtidir. Yəni nisbidir.  Bir toplum üçün dəyər kəsb edən əxlaq norması bir başqası üçün əxlaqsızlıq sayıla bilər. 

 

Əgər insan iman gətiribsə, İlahi yüksək dəyərlərə inanırsa Allahın buyurduqlarını o şüürlü şəkildə dərk edərək qəbullanır. Siz düşündüyünüz kimi, şüurundan imtina edərək deyil. 

 

Siz müəllifin tərzi, şəxsi deyil, qoyduğu sual ətrafında düşünün.  Yeri gəlmişkən, bəşəriyyətin təkamül dövründə əxs etdiyi bütün fəzilətlər səmavi kitablarda ehtiva olunub. 

 

Əgər siz fizika ilə məşğul olmaq istyəyirsinizsə, Nyutonun qanunlarını təftiş-inkar etməklə deyil, onları əsas tutaraq elmlə məşğul olmalısınız. Bunu qəbul etmək məgər öz şüurundan və ya keyfiyyətlərindən imtina etməkdirmi? 

 

Belə çıxır, ateist bir tərəfdən Allahı inkar edir, digər tərəfdən özü allahlıq iddiasında bulunur... ki, bəs, ey insanlar, buyurun, bu əxlaq kodeksinə riayət edin - bunu mən icad etmişəm. Sual olunur, nəyə əsasən? Təkamül prosesində topladığın təcrübəyə əsasən mi? Deməli, bu normalar şərtidir - nisbidir.  2000 il bundan qabaqkı əxlaq (dəyərlər) qavramı ilə bugünlü eynidir? - Yox, deməli, 2000 il sonra da fərqli olacaq. Amma Quranın tələbi dəyişməyəcək.  İndi siz özünüz qərar verin, fundamental olan nədir. 

 

Fizikadan söz düşmüşkən - insanın kəşf etdiyi və hələ varlığından bixəbər olduğu fizika qanunları KƏŞF edilib-edilməməyindən aslılı olmayaraq MÖVCUDDUR... hətta insan olmasa belə...

 

Siz əgər ateistsinizsə, özünüzün ağıllı, imanlı kəslərinsə  axmaq olmalarını tələm-tələbeeeeep sübut etməyə deyil, əks tərəfi duyub dərk etməyə çalışın. Hər halda nə qədər ateist olsanız da, dünyanın, maddənin, həyatın yoxdan TƏSADÜFƏN var olmağına inanacaq qədər sadəlövh deyilsiniz. 

Edited by Smooth
Link to comment
Share on other sites

İstənilən halda hətta ateistin də dəyər verib riayət ermək istədiyi ƏXLAQ anlayışı arxasında İNAM var. Ateist də inanır ki, düzgün olan, insanlara, cəmiyyətə fayda verəcək əxlaq kodeksini qəbul edib. 

 

Ateism də - bir inanc təzahrüdür. 

 

Dindar Allahın varlığına, ateist yoxluğuna İNANIR. 

Link to comment
Share on other sites

İnsani keyfiyyət deyəndə siz bir məqamı unutmayın - bu keyfiyyətlər şərtidir. Yəni nisbidir.  Bir toplum üçün dəyər kəsb edən əxlaq norması bir başqası üçün əxlaqsızlıq sayıla bilər.

Burası aydındır. Eynilə də dindar üçün əxlaqlı hesab olunan hər hansı bir akt, ateist üçün də əxlaqsız hesab oluna bilər. Mənim mübashisəm bunun üzərində deyil.

Əgər insan iman gətiribsə, İlahi yüksək dəyərlərə inanırsa Allahın buyurduqlarını o şüürlü şəkildə dərk edərək qəbullanır. Siz düşündüyünüz kimi, şüurundan imtina edərək deyil.

İnam prosesi şüurdan keçmir. Bu barədə mübahisə etməyəcəm, çünki gülməli məsələdir.

Siz müəllifin tərzi, şəxsi deyil, qoyduğu sual ətrafında düşünün.  Yeri gəlmişkən, bəşəriyyətin təkamül dövründə əxs etdiyi bütün fəzilətlər səmavi kitablarda ehtiva olunub.

Səmavi kitabların elmlə yaxından uzaqdan heç bir əlaqəsi yoxdur. Səmavi kitablar kora koranə inam (iman) tələb edir. Bu onların xarakterik xüsusiyyətidir, bunu heç bir normal dindar danmır.

Belə çıxır, ateist bir tərəfdən Allahı inkar edir, digər tərəfdən özü allahlıq iddiasında bulunur...ki, bəs, ey insanlar, buyurun, bu əxlaq kodeksinə riayət edin - bunu mən icad etmişəm. Sual olunur, nəyə əsasən? Təkamül prosesində topladığın təcrübəyə əsasən mi? Deməli, bu normalar şərtidir - nisbidir.  2000 il bundan qabaqkı əxlaq (dəyərlər) qavramı ilə bugünlü eynidir? - Yox, deməli, 2000 il sonra da fərqli olacaq. Amma Quranın tələbi dəyişməyəcək.  İndi siz özünüz qərar verin, fundamental olan nədir.

Ateizmdə belə bir şey yoxdur, hardan çıxartığınızı da anlamış deyiləm. Ateizmin əsasları haqqında daha da geniş məlumat almağınızda fayda olardı məncə. Heç kəsi qınamıram, hər kəs hər şeyi (incəlikləri də daxil olmaqla) bimək məcburiyyətində deyil.

O ki qaldı Quranın tələblərinin dəyişib dəyişməyəcəyinə, onu deyim ki, MK-lar ateistlər üçün heç birzaman avtoritet deyillər, eyni zamanda həqiqət yükü də daşımırlar. MK-lar faktiki olaraq qədim yunanəfsanələri ilə eyni səviyyədə dururlar. Başqa bir məsələ isə, bu gün islam quran yox, dini rəhbərlərinin əmrləri altında fəaliyyət göstərir.

Fizikadan söz düşmüşkən - insanın kəşf etdiyi və hələ varlığından bixəbər olduğu fizika qanunları KƏŞF edilib-edilməməyindən aslılı olmayaraq MÖVCUDDUR... hətta insan olmasa belə...

Əlbəttə ki belədir, kəşf olunmuş və olunmamış nə varsa, onsuz da var, allah filan olmasa da belə. Budartışılmazdır.

Siz əgər ateistsinizsə, özünüzün ağıllı, imanlı kəslərinsə  axmaq olmalarını tələm-tələbeeeeep sübutetməyə deyil, əks tərəfi duyub dərk etməyə çalışın. Hər halda nə qədər ateist olsanız da, dünyanın, maddənin, həyatın yoxdan TƏSADÜFƏN var olmağına inanacaq qədər sadəlövh deyilsiniz.

Mən bu forumda default vəziyyətində heç kəsi aşağılamamışam, bu barədə vicdanım rahatdı. Kimin isə beep və ya qeyri-beep olduğu isə onsuz da müxtəlif mövzularda müzakirələr zamanı aşkara çıxır, əmin ola bilərsiniz.

Sonuncu cümlənizi oxuduqdan sonra, ateizm haqqında ətraflı bilgi almağınızı təklif etdiyim üçün yanılmadığımı düşünürəm. Ateistlər dünya və yaradılış haqqında fikirlərinə görə müxtəlif görüşlərə malikdirlər. Təkamül nəzəriyyəsi bizim üçün avtoritet deyil. Mənim üçün isə heç deyil. Ona görə də “təsadüf” və “təkamül” kimi anlayışlarla manipulyasiya etməyə çalışmayın, bütün bu məsələlər çoxdan çürüyüb.

Link to comment
Share on other sites

 “təsadüf” və “təkamül” kimi anlayışlarla manipulyasiya etməyə çalışmayın, bütün bu məsələlər çoxdan çürüyüb.

 

:)

 

Mən belə başa düşürəm ki, siz artıq dünyanın bütün sirlərini çozüb arxayın oturmusunuz. Onda mənim sizdən öyrənməli çox şey var. 

 

Eə isə deyin, necə olur ki, madiyyət - Kainat, məsələn, Süd yolu qalaktikası, Günəş sistemi və onun obyetkləri göydə asılıb qalıblar? Yəni, necə olur ki, ağır kütləli iri səma cisimləri göydə maxdan asılı kimi qalıb, boşluğa yuvarlanmırlar? 

 

Yəqin sual sizə çox sarsaq görünəcək, amma mümkünsə cavab verin. 

Link to comment
Share on other sites

smile.png

 

Mən belə başa düşürəm ki, siz artıq dünyanın bütün sirlərini çozüb arxayın oturmusunuz. Onda mənim sizdən öyrənməli çox şey var. 

 

Eə isə deyin, necə olur ki, madiyyət - Kainat, məsələn, Süd yolu qalaktikası, Günəş sistemi və onun obyetkləri göydə asılıb qalıblar? Yəni, necə olur ki, ağır kütləli iri səma cisimləri göydə ma(ı)xdan asılı kimi qalıb, boşluğa yuvarlanmırlar? 

 

Yəqin sual sizə çox sarsaq görünəcək, amma mümkünsə cavab verin. 

 

Xəbəriniz olsun ki, "Göydə asılı kimi qalmaq" ilkin mifolojik fikirdir. Fəza üçün aşağı-yuxarı anlayışı yoxdur. Bu, sadəcə, bizim hiss etdiyimiz bir şeydir. Yəni heç bir şey haradasa asılı durmur.

 

Nəysə, əxlaq məsələsi dəfələrlə müzakirə olunub, kifayət qədər açıqlanıb, amma yenə də eyni suallarla gəlirsiniz.

Link to comment
Share on other sites

Xəbəriniz olsun ki, "Göydə asılı kimi qalmaq" ilkin mifolojik fikirdir. Fəza üçün aşağı-yuxarı anlayışı yoxdur. Bu, sadəcə, bizim hiss etdiyimiz bir şeydir. Yəni heç bir şey haradasa asılı durmur.

 

Nəysə, əxlaq məsələsi dəfələrlə müzakirə olunub, kifayət qədər açıqlanıb, amma yenə də eyni suallarla gəlirsiniz.

 

Siz zənn etdiyiniz qədər də bəsit deyil. 

 

Əvvəla, fəza üçün də aşağı-yuxarı anlayışı var. 

 

Qaldı səma cisimlərinin göydə asılı qalmalarına - bunun cavabı sadədir, amma unikal bir halla bağlıdır: Bizim kütlə, ağırlıq deyə qavradığımız anlayış əslində YOXDUR. Kürlə yalınz materiya olan yerdə  qarşılığlı təsir (qravitasiya) altında ortaya çıxır. Vakkumda - boşluqda kütlə öz "ağırlığını" itirir.  İnsan kosmosda çəkisizlik şəraitinə düşdüyü kimi, səma cisimləri də boşluqda çəkisizləşir. 

 

Gələk bu kütlənin yaranmasına - yəqin adron kollayderində aparılan eksperimentin nəticələrindən xəbəriniz var - Higgs zərrəciyi tapıldı! Bu zərrəcik Higgs sahəsinə girərkən maddə kütlə qazanır. 

 

Yaxşı, ay dünyanın sirlərindən xali cavan oğlan, bəs bu hiqqs sahəsi, hiss bozonu haradan və necə əmələ gəlib, əcaba? 

 

Kainatın genişlənməsini elm artıq sübüt edib. Yəni, bir şey böyüyürsə, deməli, daha kiçik və ilk yaranma anı olub. Elm deyir ki, kainat yarananda - Böyük partlayışdan sonra  o bir balaca nöqtə boyda olub. Amma elm bu partlayışı törədən o zərrəciklərin haradan peyda olmasını aça bilmir. Bilməyəcək də. Heçnədən nə isə yaranmır, elə deyilmi, cənab materialist? Onda belə çıxmır ki, onu yaradan var? Yaradan varsa, deməli, başqa dünya, müstəvi də var. Məsələn, insan da bir dünya xəlq edib - virtual fəza. Biz həm oradayıq, həm də real maddi dünyada...

 

Bunların əxlaqa nə dəxli var? 

 

Axı mən dönə-dönə bunların şərti - nisbi olduğunu vurğuladım. Nisbi, şərti olan isə TƏMƏL, FUNDAMENTAL dəyər ola bilməz.  Bu formulun üstündən aşmayın. 

 

Siz çox yanlış düşünürsünüz ki, İslam elmi inkar edir. Xeyir. İslam əksinə müsəlmanları elmə sövq edir. Bunu bəzi insanlar yanlış qavrayırsa, bu islamın günahı deyil. 

Edited by Smooth
Link to comment
Share on other sites

smile.png

 

Mən belə başa düşürəm ki, siz artıq dünyanın bütün sirlərini çozüb arxayın oturmusunuz. Onda mənim sizdən öyrənməli çox şey var. 

 

Eə isə deyin, necə olur ki, madiyyət - Kainat, məsələn, Süd yolu qalaktikası, Günəş sistemi və onun obyetkləri göydə asılıb qalıblar? Yəni, necə olur ki, ağır kütləli iri səma cisimləri göydə maxdan asılı kimi qalıb, boşluğa yuvarlanmırlar? 

 

Yəqin sual sizə çox sarsaq görünəcək, amma mümkünsə cavab verin.

Xeyr, siz məni düz başa düşmədiniz ))

Mənə dünyanın sirlərini çözmək lazım deyil. Bəli, oturmağına arxayın oturmuşam, çünki narahat olmalı bir şey yoxdu. Mən həyatı və reallığı olduğu kimi qəbul eliyə bilirəm. Sizin verdiyiniz suallar sarsaq filan görsənmir, əksinə hər kəsin fikrini məşğul edən məsələlərdir onlar. Sadəcə onların cavabın tapmaq hər kəsin işi deyil. İkincisi də ki mən bunu sadəcə təbii fiziki hadisə edirəm, yəni bu hadisələrin aıtında mistik heç bir şey axtarmıram. Siz dediyiniz kimi, biz bunları kəşf etsək də, etməsək də, bunlar var və olacaq. Bu cür məsələlər insan varlığı ilə ölçülən məsələlər deyil.

Link to comment
Share on other sites

Smooth, sizin əxlaq məsələsi ilə bağlı öz fikriniz nədir bəs? Qısa və konkret bildirin, zəhmət olmasa.

 

Mən əslində buna cavab verdiyimi düşünürdüm. Fikrimi bir balaca da toplayım: 

 

Əvvəla, ƏXLAQ ümumiyyətlə MƏNƏVİYYAT kateqoriyasının bir bəndidir. Onu bu konteksdən çıxarıb dünyaviləşdirmək düzgün deyil. 

 

Mənəviyyat isə, məncə, materiya  təzarürü deyil.  

 

Ortaq məxrəcə də gələ bilərik: mənəviyyatın  bazisi teist üçün madiyyatın yaradıcısı - İlahi, ateist üçünsə - materiyadır... qısası, mən şərti, nisbi, dəyişkən olanı deyil, fundamental dəyəri seçirəm. :)

 

Uğurlar. 

Edited by Smooth
Link to comment
Share on other sites

Mən əslində buna cavab verdiyimi düşünürdüm. Fikrimi bir balaca da toplayım: 

 

Əvvəla, ƏXLAQ ümumiyyətlə MƏNƏVİYYAT kateqoriyasının bir bəndidir. Onu bu konteksdən çıxarıb dünyaviləşdirmək düzgün deyil. 

 

Mənəviyyat isə, məncə, materiya  təzarürü deyil.  

 

Ortaq məxrəcə də gələ bilərik: mənəviyyatın  bazisi teist üçün madiyyatın yaradıcısı - İlahi, ateist üçünsə - materiyadır... qısası, mən şərti, nisbi, dəyişkən olanı deyil, fundamental dəyəri seçirəm. :)smile.png

Uğurlar.

Aha, necə deyərlər, sizinlə hər şey aydındır)

Link to comment
Share on other sites

Dünyada her şey zaman ve mekan biçimindedir...Ele bizim şüurumuzda her şeyi zaman ve mekan çerçivesinden derk edir...Dinler bize mistik düşüncelerden danışır...Yeni zaman ve mekanın olmadığı bir alemden yeni allahdan...Biz insanlar buna yalnız ya inanırıq yada ki inanmırıq...Bunun dogru ve yanlış olduğunu ise subut ede bilmirik...

Link to comment
Share on other sites

Mən əslində buna cavab verdiyimi düşünürdüm. Fikrimi bir balaca da toplayım: 

 

Əvvəla, ƏXLAQ ümumiyyətlə MƏNƏVİYYAT kateqoriyasının bir bəndidir. Onu bu konteksdən çıxarıb dünyaviləşdirmək düzgün deyil. 

 

Mənəviyyat isə, məncə, materiya  təzarürü deyil.  

 

Ortaq məxrəcə də gələ bilərik: mənəviyyatın  bazisi teist üçün madiyyatın yaradıcısı - İlahi, ateist üçünsə - materiyadır... qısası, mən şərti, nisbi, dəyişkən olanı deyil, fundamental dəyəri seçirəm. smile.png

 

Uğurlar. 

 

Smooth , fikirlərinizdə  bir  çox maraqlı məqamlar var ! Eləcə də Achillesin fikirlərində də həmçinin ...  Əxlaq haqqında sualın  həqiqətən  də trivial həlli yoxdur . Bu barədə əsrlərlə ( bəlkə də minilliklərlə ) mübahisələr gedir .  Ona görə də ,  bütün maraqlı versiyaları nəzərdən keçirmək lazımıdır.  Hər ikinizin versiyası  nəzərdən keçirilməyə layiq versiyadır.   Smoothun dediyi  əxlaq - mənəviyyatın hissəsidir  fikri ilə də razıyam  .  

 

Bu barədə şəxsən  heç bir qəti qərara gələ bilməmişəm sad.png   Amma ,   bəzi mülahizələrim var .  Bu mülahizələr Əxlaq anlayışını diferensiasiyası  və  onda ballast hesab etdiyim artıq ideyaları tullamaqla meydana gəlib ,  amma , son həqiqət olmasına iddia etmirəm smile.png

 

Əxalqı  iki hissəyə  ayırırram :  Konkret məkanda və cəmiyyətdə olan əxlaq və  məkandan ,  cəmiyyətdən asılı olmayan , siz dediyiniz fundamental əxlaq . 

 

Müxtəlif dinlərdən gələn əxlaq məhz nisbi əxlaqa aiddir ki, bunun haqqında heç mübahisəyə dəyməz .  Hər dinin , millətin öz əxlaq kodeksi var .  Ümumiyyətlə , bu əxlaqı daha çox qadağalar yığını adlandırmaq olar , nəinki əxlaq .  Əxlaq və qadağalar  məcmusunu bəzi dindarlar qarışdırır .   Cəmiyyətdəki zamanla formalaşmış əxlaq normaları da elə buna oxşar bir  formada dəyişilir , sabitləşir , sonra yenidən dəyişilir və s.  

 

İndi keçək  siz dedyiniz ilahi əxlaqa , yəni daxili  ,  embedded (  yerləşdirilmiş )   formalı  əxlaqa .  Yuxarıdakı postumda Kantdan misal gətirmişdim .  Mənə də bu ideya çox yaxındır .  Amma , bu  əxlaqın forma və mənşəyinin göstəricisi ola bilər . Bəs fundamental , hamı tərəfindən qəbul olunmuş  ümumi prinsiplər hansılar ola bilər ?  Bu prinsiplər çox ola bilməız , çünki çoxluq mütləq kənar və nisbi əxlaqın hesabına olacaq .  Ona görə də , yenə , Kantın məşhur kateqorik imperativ  anlayışına müraciət edirəm .  Bu prinsipə  görə , 

 

Elə hərəkət et ki,  bəşəriyyətə , o cümlədən özünə və başqalarına    vasitə kimi yox məqsəd kimi baxasan .   Başqa bir versiyada isə  -  Elə bir əxlaq qaydasını rəhbər tut ki, onu həm də bəşəriyyət üçün ümumi  qanuna çevrilməsini arzulaya biləsən  .

 

Bu və ya buna oxşar bir  və ya bir neçə prinsip siz dediyiniz ümumi , ilahi  və fundamental  əxlaq kodeksı  ola bilərdi , zənn edirəm ...

Edited by Sunyata
Link to comment
Share on other sites

Salam , Smoth . Mumkunse adron kollayder barede bir az genish melumat vereydiz.bu barede cox axtarishlar etmisem , amma konkret bir neticeye gele bilmirem bu ixtira ne niyyetle eskperiment olunur ? Qara delik yaradib , zamani idare etmek kimi mulahizeni kollaydere aid etmek absurd gorsenmir ki ? Ve bu niyyetler dunyada exlaqsizliqdan ireli gelmir ki ?

Link to comment
Share on other sites

Salam , Smoth . Mumkunse adron kollayder barede bir az genish melumat vereydiz.bu barede cox axtarishlar etmisem , amma konkret bir neticeye gele bilmirem bu ixtira ne niyyetle eskperiment olunur ? Qara delik yaradib , zamani idare etmek kimi mulahizeni kollaydere aid etmek absurd gorsenmir ki ? Ve bu niyyetler dunyada exlaqsizliqdan ireli gelmir ki ?

 

Əleküm-əssalam.

 

Bu eksperimentin qara dəliklə-filanla heç bir dəxli yoxdur. Bu bir növ Böyük partlayışın kiçik modelidir. Bu barədə burada ilkin məlumat ala bilərsiniz

 

Böyük Adron Kollayderi  Artıq rəsmən Higgs bozonunun qeydə alındığı elan olunub. Bu iln yazında, səhv etmirəmsə. Çox unikal elmi eksperiment və uğurdur. Elmdə inqilabdlr. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Our picks

    • TikTok запускает «Ночь музеев» с ведущими музеями Азербайджана
      Накануне Международного дня музеев, который отмечается 18 мая, ведущая платформа для просмотра и создания коротких видеороликов TikTok совместно с Министерством культуры АР и главными музеями страны запускает проект «Ночь музеев».
      Azerbaidzhana-PODROBNOSTI
      • 6 replies
    • Эмоциональный Интеллект
      Умственный интеллект (IQ) отвечает за то, как мы воспринимаем информацию через анализ происходящего, решаем задачи и принимаем решения. Но этого недостаточно, чтобы достичь успеха в карьерном росте. В 1990 году американские психологи Джон Д. Майер и Питер Саловей рассказали о новом виде интеллекта, который отвечает за эмоциональное восприятие информации. Это открытие произвело фурор: поняв, что с помощью эмоционального интеллекта (EQ) можно прийти к успеху, учёные и психологи стали активно исследовать эту тему и описывать свойства EQ. А работодатели при приёме на работу начали обращать большее внимание на социальные навыки кандидатов. Эмоциональный интеллект относится к soft skills, которые можно и нужно прокачивать для эффективного взаимодействия с людьми. Этот навык позволяет быстро осознать суть проблемы, использовать подходящий управленческий приём и получить максимальный результат.
       
      Тест на определение насколько вы управляете собственными эмоциями можно пройти здесь.
       
      А как ведёте себя ВЫ перед лицом проблемы?
      • 10 replies
    • Сильный пожар в цветочном магазине Ağ çiçəyim
      Предполагается, что пожар в цветочном магазине, расположенном на проспекте Азадлыг в Насиминском районе Баку,
      • 28 replies
    • Свалки, спрятанные среди гор: почему в Азербайджане образуются "мусорные сели"
      Сели смыли мусорный полигон в Гёйчайском районе, актуализировав проблему в сфере утилизации бытовых отходов в Азербайджане.
       
      • 1 reply
    • Азербайджан остается в числе стран с самыми низкими ценами на бензин в мире
      Средняя цена бензина в мире составляет 1,35 доллара США за литр.
      Такие данные приводятся в еженедельном отчете Global Petrol Prices.
      Согласно отчету, в рейтинге низких цен на бензин Иран занял первое место - 0.029 долларов США за литр. Самым дорогим по стоимости бензина стал Гонконг (3,212 долларов США за литр).
      В ТОП-3 входят Ливия (0,031 долларов США за литр) и Венесуэла (0,035 долларов США).
      В первую десятку стран также входит Туркменистан, расположившийся на 8-ом месте (0,428 долларов США).
      В ТОП-15 входят Казахстан - 13-ое место (0,554 долларов США за литр) и Азербайджан - 15-ое место (0,588 долларов США за литр).
      Россия заняла 16-ое место - 0.609 долларов США за литр.
      В Азербайджане в настоящее время автомобильный бензин марки АI-92 производится только на Бакинском НПЗ. Его розничная цена составляет 1 манат за литр.
      https://media.az/society/azerbajdzhan-ostaetsya-v-chisle-stran-s-samymi-nizkimi-cenami-na-benzin-v-mire
      • 31 replies
    • В Баку директор турфирмы обманула более 200 человек на сумму порядка полмиллиона манатов
      В Баку женщина нанесла ущерб 202 людям на сумму 498 175 манатов.
      Об этом на своей странице в Фейсбук написал начальник Управления пресс-службы МВД, полковник-лейтенант полиции Эльшад Гаджиев.
        Отмечается, что директор ООО Avion Travel Лала Раджабова через социальную сеть давала пострадавшим ложные обещания решить визовые вопросы.
      Л.Раджабова арестована, расследование продолжается.
      https://1news.az/news/20240515043429897-V-Baku-direktor-turfirmy-obmanula-bolee-200-chelovek-na-summu-poryadka-polmilliona-manatov-FOTO
      • 16 replies
    • В Баку водитель автобуса отказался открыть пандус человеку в инвалидной коляске – ВИДЕО
      В Баку уволен водитель, отказавшийся открыть пандус человеку в инвалидной коляске.
      Об этом сообщили baku.ws в Агентстве наземного транспорта Азербайджана (АЙНА).
      ««АЙНА» предупредила перевозчика об обеспечении условий для посадки на регулярный автобусный маршрут лиц с ограниченными физическими возможностями. Перевозчику еще раз поручено следить за соблюдением водителями правил пассажирских перевозок и исправностью пандусов в автобусах. Водитель, допустивший ошибки, уволен», - говорится в сообщении.
      Ранее сообщалось, что в Баку между водителем автобуса и пассажиркой произошел конфликт.
        Причиной конфликта стало то, что автобусом хотел воспользоваться человек в инвалидной коляске, однако водитель не открыл для него пандус.
      Одна из пассажирок, снимавшая происходящее на камеру, потребовала от водителя открыть пандус человеку с ограниченными возможностями и после его отказа конфликт еще больше разросся. Женщина вышла из автобуса, позвонила в полицию и добилась того, чтобы мужчина в инвалидной коляске смог воспользоваться автобусом.
       
      • 40 replies
    • Построенный за три года отель в центре Баку снесли за три дня. Ночные работы по демонтажу вызвали недовольство граждан
      В Сабаильском районе Баку сносится здание, которое строилось три года.
      Как сообщает хezerxeber.az, строительство объекта вблизи мечети Бибиэйбат было начато три года назад. Однако позже были выявлены проблемы с документацией, поэтому вот уже несколько дней ведутся работы по демонтажу.
      По словам проживающих на данной территории граждан, раньше там стоял трехэтажный жилой дом. Затем жильцов переселили, и на месте старого здания начали возводить современный отел. Утверждается, что в ходе работ были нарушены строительные нормы.
      Как заявили по данному вопросу в Исполнительной власти Баку, снос указанного здания осуществляется на основе обращения Госкомитета по градостроительству и архитектуре, а также других соответствующих структур. Было отмечено, что объект был незаконно построен некоторое время назад в оползневой зоне, поэтому его необходимо снести как можно скорее, так как есть риск возникновения оползней в этом районе.
      Подробнее - в сюжете:
      https://ru.oxu.az/society/871188
      Снос трехэтажного здания в Сабаильском районе Баку в ночное время вызвал недовольство местных жителей.
      По их словам, из-за шума невозможно спать.
      "Они не достроили здание, которое возводили на протяжении двух лет. А теперь начали его сносить. Никто из нас не может нормально выспаться, а утром ведь нужно идти на работу. Разве можно проводить такие работы в три часа ночи? А как объяснить это маленьким детям?" - сказал один из граждан.
      Как заявили по данному вопросу в Исполнительной власти Баку, снос указанного здания осуществляется на основе обращения Госкомитета по градостроительству и архитектуре, а также других соответствующих структур.
      Касательно времени проведения работ в ИВ отметили, что объект, незаконно построенный некоторое время назад в оползневой зоне, необходимо снести как можно скорее, так как есть риск возникновения оползней в этом районе.
      Подробнее - в сюжете Baku TV:
      https://ru.oxu.az/society/870331
       
       
      • 12 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...